Registrering

Når du ankommer til klinikken skal dit fysisk eller elektronisk sundhedskort (SUNDHEDSKORT) App registreres ved at scanne kortet ved velkomstterminalen ved skranken.

Vi har installeret NY kort scanner i stedet for det ”gamle” kortlæser, dermed sundhedskort i alle formater kan scannes i kort scanneren.


Det har 2 funktioner:

1. Det bliver registreret i vores system at du er ankommet og ved kort læsning kommer du aktivt frem i vores journal system kalender. Så kan vi se du er klar til at blive kaldt ind/ekspederet hurtigt uden at bruge tid til manual registering.

2. Når kortet registreres kan sygesikringen se at du har været her. Det bruges til kontrol af lægehuset. Hvis kortet ikke registreres, vil vi ikke blive honoreret for vores arbejde.

Bestil tid, forny medicin, skriv til lægen.
Login herunder:

Telefontid sekretær
Mandag – Fredag 9.00 – 12:00
Telefonkonsultation med lægen
Mandag – Fredag 8.00 – 9:00
Konsultationstider (kun efter aftale)
Mandag – Torsdag 9.00 – 16.00
Onsdag 13 -17 ( Aftenkonsultation til kl 17)
Fredag 9.00 – 12.00

Klinikken holder frokost 12:00 -13:00

Klinikken er på akuttelefon mellem 12-16 (OBS: venligst KUN til akutte henvendelser ellers kommer du til at unødigt afbryder lægen midt i en konsultation. Mange TAK)

Uden for klinikens åbningstid henvises akuttelefon 1813

Min Sundhedsklinik

Idrætsvej 101
2650 Hvidovre
Tlf: 36 78 06 06

E-mail-konsultationen via selvbetjening eller Min læge App er nemmest og en sikker måde at kommunikere med lægen/klinikken på, og kan benyttes alle dage og hele døgnet. E-konsultation er beregnet til korte spørgsmål og svar på prøver, der ikke haster – da der kan være op til 5 hverdages svartid, dog bestræbes selvfølgeligt på at give svar så hurtigt så muligt. E-konsultation er lukket i ferie perioder.